Rafał Trzaskowski nabrany na deepfake, Apple przygotowuje mnóstwo nowości, LG wchodzi w ładowarki EV.
Tech-pigułka #81💊(28.06.2022)
Dzień dobry!
News:
🟠 Netflix potwierdza: powstanie abonament z reklamami
Ted Sarandos, dyrektor generalny Netflixa potwierdził, iż na platformie w najbliższych miesiącach zadebiutuje nowy plan abonamentowy zawierający reklamy. Tego typu pomysł jest odpowiedzią Netflixa na sukcesywnie spadającą liczbę subskrybentów. Cena planu z reklamami ma być “bardziej przystępna”. Co to dokładnie oznacza? Nie wiadomo.
🟠 Rafał Trzaskowski nabrał się na deepfake Witalija Kliczki
Rafał Trzaskowski okazał się być kolejnym europejskim politykiem, który nabrał się na rozmowę z oszustem podszywającym się pod Witalija Kliczkę. Podobnie, jak w przypadku berlińskiej burmistrz, rozmowa z “sztucznym” Kliczko wzbudziła podejrzenia warszawskiego ratusza. Nad sprawą pracuje obecnie wydział do walki z cyberprzestępczością Komendy Stołecznej Policji.
🟠 JustWatch - jedno miejsce do ogarnięcia wszystkich streamingów
Dziś w świecie streamingów naprawdę można się pogubić - ilość platform do wyboru zaczyna być przytłaczająca. JustWatch to całkiem spoko narzędzie, które porządkuje dostępne katalogi multimediów z wielu streamingów w jednym miejscu. Jeśli konsumujesz dużo treści wideo w sieci, to zdecydowanie polecam sprawdzić. (klik)
🟠 Apple przygotowuje masę nowości na 2022 rok
Mark Gurman z Bloomberga donosi, że w tym roku może czekać nas prawdziwy wysyp nowości od Apple. Firma Tima Cooka na jesień zaprezentuje aż cztery różne iPhone’y 14, trzy nowe zegarki Apple Watch, kilka tabletów oraz odświeżone komputery Mac. Do tego wszystkiego Apple dorzuci nowe słuchawki AirPods Pro, głośnik HomePod oraz przystawkę Apple TV. Jedyne o co się obawiam, to ceny - w tym roku może być naprawdę dużo drożej.
🟠 LG wchodzi w segment ładowarek do aut elektrycznych
LG przejęło firmę AppleMango zajmującą się produkcją ładowarek do aut elektrycznych. Koreańczycy dążą do stworzenia autorskich rozwiązań z przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz możliwością sterowania i zarządzania w czasie rzeczywistym. Wchodząc w segment ładowarek EV LG szuka kolejnych możliwości na powiększenie swoich przychodów.
Longform:
🟡 Product placement to działka warta 23 miliardy dolarów. Dlaczego większość marek stawia na ten format reklamy? (czytaj dalej)
Produktywnego dnia!
Aleksander